.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دلیل عدم اجازه فعالیت یک صندوق اعتباری صورت گرفت؛
تجمع چندصد نفری شهروندان گیلانی مقابل استانداری
رییس جمهوری بارها تاکید کرده که حق باید به حق دار برسد،بنابراین من حق خودم را می خواهم/از کار بیکار،فرزندان وکارگران بی روزی وصدایم از ناراحتی وفریاد گرفته است/ رفع مشکلات مشتریان بانک بهمن ایثار باقوت در دستور کار قرار دارد/

به دنبال اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم اجازه فعالیت به یک تعاونی اعتباری،از ساعت 8صبح دیروز چندصد نفر از شهروندان گیلانی باتجمع درمقابل درب ورودی استانداری ،خواستار ملاقات با استاندار شدند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از رشت،در این تجمع که پیر،جوان ونوجوانان هم چنان حضور دارند یک صداخواستار پی گیری روح اله قهرمانی چابک به عنوان نماینده عالی دولت در استان شدند، که البته به چندین نفر از آنان اجازه داده شد با ورود به داخل آن با مسوولین استانی ملاقات بکنند .

بنا براين گزارش تا ساعت 14 روز گذشته از نتیجه دیدار این شهروندان که به شدت ناراحت وگریه می کردند،خبری نبود.

یکی از تجمع کنندگان با بیان این که با بدبختی وبیچارگی 5میلیون تومان تهیه کرده وباسپرده گذاری در این تعاونی می خواستم وامی بگیرم واتاقی بسازم،افزود :هیچ کدام از بانک های خصوصی حاضر به پرداخت وام حتی باسود 24درصدی نبودند وبه ناچار دریکی از این شعب سرمایه گذاری نمودم.

وی که خود را محسن نامید ،خاطر نشان کرد:طی روزهای گذشته طی تماس تلفنی اعلام شد که پول را خوردند ورفتند،حال تکلیف من وامثال من چیست؟

این شهروند گیلانی میزان سپرده گذاری خود را به میزان 50میلیون تومان قابل ارزش دانست وتصریح کرد:از کار بیکار،فرزندان وکارگران بی روزی وصدایم از ناراحتی وفریاد گرفته است.
محسن تنها خواسته خود از استاندار گیلان راپی گیری مشکلات خود عنوان ومتذکرشد:رییس جمهوری بارها تاکید کرده که حق باید به حق دار برسد،بنابراین من حق خودم را می خواهم.

یک شهروند دیگر گیلانی نیز با اشاره به این که 6ماه قبل در این صندوق 2میلیون تومان برای دریافت وام سپرده گذاری کرده است،گفت:مدیران این موسسه وعده پرداخت وام با کارمزد 5/2درصدی،بدون سود وسریع را داده بودند که هنوز دریافت نکرده ایم.

وی نام خود را حامد اعلام وخاطر نشان کرد:به تعدادی از شهروندان وام پرداخت شده ،ولیکن در حال حاضر بانک مرکزی اعلام کرده که فعالیت این موسسه غیرقانونی است ،نمی توانیم هیچ پولی را دریافت یا پرداخت نماییم.

این شهروند گیلانی با تاکید براین که مراجعه به بانک مرکزی وسرپرستی این موسسه هیچ گونه فایده ای نداشته است،تصریح کرد: شهروندان با تجمع مقابل استانداری از قهرمانی چابک می خواهند تکلیف آنان را مشخص کند.

به گفته حامد خود وبرخی از دیگرشهروندان مدارک شناسایی،چک وسفته خود را به رسم امانت به مدیران شعب این موسسه داده اند ولی درب آن بسته وکسی جواب نمی دهد.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری گیلان در گفت وگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مشتریان این تعاونی باقوت در دستور کار قرار دارد،افزود:به نظر می رسد برای مشتریان این موسسه سوء تفاهمی به وجود آمده است.

غلام علی رضوانی دلیل به وجودآمدن این مشکل عدم انجام تعهدات این موسسه با بانک مرکزی عنوان وخاطر نشان کرد:در حال حاضر مدیران این بانک در گیلان پاسخ گو هستند ولی وقفه ای به وجود آمده ولی به زودی فعالیت خود را از سر خواهدگرفت.

وی در پایان به این گونه شهروندان گیلانی که دارای حساب هستند اطمینان داد به هیچ وجه نگران نباشند واستاندار به شدت حل این مساله را در دستور کار قرارداده تا انشاءاله مشکلات مشتریان حل بشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1389
استاندار در استانداری بود از درب پشتی فرار کرد ببخشید رفت !!!!!!!! زمانی که داخل استانداری بود و نماینده مردم تجمع کننده در خواست دیدار با شخص استاندار داشتند دفتر وی به دروغ به مردم گفت استاندار نیست ! این زمانی بود که اقای قهرمانی از پشت پنجره مردم را می دید و لبخند میزد البته هر چه سعی کردیم با دوربین هائی که داریم عکسش را بگیریم ولی نور و ضعف دوربین نگذاشت و بیشتر ناراحتی مردم بی تفاوتی استاندار بود
فرزاد 5 اسفند 1389
دروغ چرا می گید من خودم برای گرفتن یک نامه اداری و دادن درخواست قبل تجمع اداره بودم استاندار اصلا نبود تا به این بابایی که ظاهرا ادعا داره استاندار رو در طبقه هشتم و در ارتفاع بیش از 40 متری دیده. لبخند بزنه! !!
دروغ چرا منتشر می کنید!
شمال نیوز باور نکن یه عده معدودی تو استان دارن منفجر می شن از حسادت که چرا قهرمانی استانداره و این جور تابلو نظر تخریبی می زارن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.